За пореден път доказа, че не си внимавала в часовете по хармония! Нали си в ре минор? (кафеза от ре минорни беззвучия), а пък търсиш фа диез? субдоминантата на ре минор е сол- и можех чрез фа диез като странична доминанта да го използваш към сол минор, което се пада субдоминантата в ре минор. Иначе, ясно е, че схванах замисъла ти. Какви времена доживяхме! Фен на грайндкора да обяснява класическа хармония....... :)
А ти за пореден път доказа, че си внимавал в часовете по хармония, но не и в часовете по полифония при Нева Кръстева, и също така не и в това, което казвам. Така че патронистическият ти подход точно в конкретната ситуация е малко неуместен. :Р
Всичко, което си написал е много интересно и вярно, ама ти не разбра какво имах предвид - не се намираме в ре минор, а в ла минор, метафорично, защото се обозначава с 'a', демек е моята тоналност/реалност това. И също така метафорично съм в субдоминанта, момента когато не си устойчив, но преди да стане най-кофти и неустойчиво(доминанта). Т.е., условно е ре минор, но без да сме модулирали. (Да, тука с цел опростяване съм смесила малко класическите и естрадните понятия за тоналност, за което можеш да ме обвиниш). Нататък: субдоминантата при минора по подразбиране също е минорна. Обаче искам да бъде мажорна, защото ми харесва тоя ход. (тук: http://www.youtube.com/watch?v=oFV5fGD4YQQ , пусни си от 9:20) И така. Странни времена, да.
За какво ти е фа диез? Искаш да отидеш до субдоминантата по по - дългия път ли?
ОтговорИзтриванене - ре е субдоминантата на ла, т.е. а, т.е. мен. просто искам да е мажорна
ОтговорИзтриванеЗа пореден път доказа, че не си внимавала в часовете по хармония! Нали си в ре минор? (кафеза от ре минорни беззвучия), а пък търсиш фа диез? субдоминантата на ре минор е сол- и можех чрез фа диез като странична доминанта да го използваш към сол минор, което се пада субдоминантата в ре минор. Иначе, ясно е, че схванах замисъла ти. Какви времена доживяхме! Фен на грайндкора да обяснява класическа хармония....... :)
ИзтриванеА ти за пореден път доказа, че си внимавал в часовете по хармония, но не и в часовете по полифония при Нева Кръстева, и също така не и в това, което казвам. Така че патронистическият ти подход точно в конкретната ситуация е малко неуместен. :Р
ИзтриванеВсичко, което си написал е много интересно и вярно, ама ти не разбра какво имах предвид - не се намираме в ре минор, а в ла минор, метафорично, защото се обозначава с 'a', демек е моята тоналност/реалност това. И също така метафорично съм в субдоминанта, момента когато не си устойчив, но преди да стане най-кофти и неустойчиво(доминанта). Т.е., условно е ре минор, но без да сме модулирали. (Да, тука с цел опростяване съм смесила малко класическите и естрадните понятия за тоналност, за което можеш да ме обвиниш). Нататък: субдоминантата при минора по подразбиране също е минорна. Обаче искам да бъде мажорна, защото ми харесва тоя ход. (тук: http://www.youtube.com/watch?v=oFV5fGD4YQQ , пусни си от 9:20)
И така. Странни времена, да.
иначе, харесвам коментара ти : )))
ОтговорИзтриване